Vino alături de noi

Căutăm Asistent manager (COD COR 334303)

Fundaţiile comunitare sunt un motor al schimbărilor pozitive în comunitatea unde activează, stimulând participarea şi cooperarea locală. Ele atrag fonduri din donaţii de la persoanele fizice şi firmele dintr-o anumită arie geografică şi distribuie fondurile atrase către cauze filantropice din aceeaşi zonă.

Fundația Comunitară Prahova este o organizație județeană autonomă, apolitică, non-profit, non-guvernamentală și nu se află sub influența niciunei companii sau persoane.  Facem parte din Federația Fundațiile Comunitare din România, alături de alte 15 Fundații Comunitare, cu care colaborăm pentru a aduce în județul nostru cele mai bune programe pentru dezvoltarea comunității.

Prin programele și evenimentele pe care le desfășurăm, unim resursele locale (timp, expertiză, fonduri) cu cele mai importante nevoi locale, pentru a susține proiecte inovative, care transformă județul nostru într-un loc în care ne dorim să trăim.

 

Locul desfășurării activității: Ploiești, cu disponibilitate de deplasare în țară de până la 10% din timpul de lucru.
Perioada si tipul postului: contract de muncă pentru perioadă determinată pentru 1 an cu posibilitate de prelungire.
Disponibilitatea postului: imediat
Norma: 8 ore pe zi
Data limita pentru aplicare: 15.08.2018

SCOPUL POSTULUI:
Asistentul manager al Fundației Comunitare Prahova oferă suport pentru dezvoltarea programelor derulate de fundație și pentru derularea activității generale a organizației.

RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI:

  • Organizarea și arhivarea documentelor
  • Procesarea documentelor și elaborarea de rapoarte tehnice și financiare
  • Tehnoredactare, corectură și traducere documente
  • Centralizare și procesare de date
  • Asigurarea logisticii pentru activitatea de birou
  • Organizarea logistică a evenimentelor fundației (workshop-uri, conferințe etc.)
  • Asigurarea secretariatului general al fundației
  • Comunicarea activității generale a fundației și comunicarea specifică a proiectelor (creare de conținut și administrare site, Facebook etc.)

CERINȚE:

  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare
  • MS Office nivel avansat
  • Bună cunoaștere a limbii engleze
  • Abilități de lucru în echipă
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
  • Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
  • Capacitate de a respecta termene limită
  • Atenție către detalii
  • Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
  • Constituie un avantaj experiența anterioară în poziții similare și permisul categoria B.

BENEFICII:

  • Oportunități de formare continuă în țară,
  • Oportunitate de dezvoltare personală,
  • Mediu de lucru dinamic, expunere națională,
  • Oportunitatea de a acționa ca un agent al schimbării și un ambasador al mișcării filantropice din România.

PROCESUL DE SELECȚIE AL CANDIDATULUI:
Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție și CV.
Aplicațiile vor fi trimise la adresa isabela@fundatiacomunitaraprahova.ro până la data de 15.08.2018.
Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare: Isabela Alexe, Director Executiv Fundația Comunitară Prahova: 0726-38.28.64. 

Mult succes!

Lasă un comentariu

Din 2013, prin programele și evenimentele pe care le desfășurăm, unim resursele locale cu cele mai importante nevoi locale, pentru a susţine proiecte inovative, care transformă judeţul nostru într-un loc în care ne dorim să trăim.

Contact

Strada Emile Zola nr. 8, Turnul cu Ceas - etaj 4 , Ploiesti, Romania